[Dutch] PostGIS installeren op Ubuntu server 12.10

Wo Feb 6 04:09:26 PST 2013

Paul,

Je hebt mogelijk een mail van mij gemist. Ik herhaal:

"Is mij net gelukt om PostGIS 2 te installeren op Ubuntu 12.10 (Quantal
Quetzal), 2 stappen:

sudo add-apt-repository ppa:ubuntugis/ubuntugis-unstable
sudo apt-get install postgis

Verder geen andere extra repos. Door install van "postgis" package
installeren gelijk alle deps: PostgreSQL 9.1, GDAL 1.9.2, Proj, GEOS
etc. dus sowieso een mooie shortcut ipv eerst alle deps te apt-getten.

Dus ik denk dat de de package-naam "postgis" moet zijn en/of mogelijk is
er een conflict met een van je andere extra repo's."

Welliswaar geen postgresql 9.2 maar 9.1, maar dat lijkt mij minor. Maar
goed Ubuntu 12.04 is vanwege de LTS
(http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Ubuntu_releases) en mogelijke
andere install issues een veilige keuze. groeten,

Just