[Dutch] Bufferafstand klopt niet

Raymond Nijssen r.nijssen op terglobo.nl
Wo Jul 31 00:38:29 PDT 2013

Hoi Bart,

Je had de vraag ook al op de qgis-user-list gepost zag ik. Ik heb het
ook geprobeerd en bij mij gaat het gewoon goed. Zie screenshot. Gebruik
je wel geprojecteerde coordinaten? In een rechthoekig stelsel dus? Ik
heb het nederlandse rd-stelsel (epsg:28992) gebruikt.

Ik zou het verder niet weten.

Groet,
Raymond