[Dutch] hydrologische modellen & geo

Paul Meems p.meems op topx-group.nl
Ma Jun 10 23:56:22 PDT 2013

Goedemorgen Gert-Jan,

Siebe Bosch (http://www.hydroconsult.nl/) heeft een tool ontwikkeld mbv
MapWinGIS, de mapping engine van MapWindow Open Source GIS.
Deze tool maakt de oa. de inputbestanden voor SOBEK, een FORTRAN model van
Deltares.
Ik denk dat Siebe wel wat wil vertellen hierover. Dat heeft hij nl. vorig
jaar in Velp ook gedaan, maar dan in het internationale gedeelte.

Met vriendelijke groet,

Paul Meems

 *Paul Meems
*Senior GIS consultant

06-53989481
TopX Geo-ICT <http://www.topx-geo-ict.nl>

 <http://topx-group.nl/topx-geo-ict>Wij bieden ondersteuning

voor MapWindow GIS <http://www.mapwindow.org/>

Op 10 juni 2013 21:26 schreef Gert-Jan van der Weijden <geejee op dds.nl> het
volgende: