[Dutch] OSM gegevens importeren in PostGIS

Willy Bakker friesewoudloper op gmail.com
Vr Mrt 15 04:24:37 PDT 2013

Hallo Paul,

Misschien kun je me nog wat meer aanwijzingen geven over hoe je het precies
aanpakt met ogr2ogr of een linkje naar een goede handleiding. Ik zie om
eerlijk te zijn door de bomen het bos niet meer ;-)

Vriendelijke groet,
Willy

Op 14 maart 2013 21:38 schreef Paul Meems <p.meems op topx-group.nl> het
volgende: