[Dutch] OSM gegevens importeren in PostGIS

Milo van der Linden milo op dogodigi.net
Vr Mrt 15 05:48:44 PDT 2013

Hallo Willy,

- Raar, de -W (een minnetje) optie zou toch echt moeten werken onder
Windows, anders kun je echt helemaal niks met osm2pgsql.
- Ik gebruik ook nooit een bbox maar pak altijd de hele benelux-planet.
- Ik heb nog een mooi stijlbestand voor osm2pgsql voor je; hierbij worden
ook de fryske namen alsmede fiets- en wandelroutes meegenomen in de
database (zie bijlage)

Succes!

Op 15 maart 2013 13:25 schreef Paul Meems <p.meems op topx-group.nl> het
volgende: