[Dutch] routekaart (outdoor+indoor!) tbv osgeonl dag 2013

Gert-Jan van der Weijden geejee op dds.nl
Za Nov 2 02:08:12 PDT 2013

Hallo lijst,

Even schaamteloos crossposten wat ik gisteren al op de OSM-lijst heb gezet:

Zoals jullie waarschijnlijk weten vindt op 13 november aanstaande de
OSGeo.nl dag 2013 plaats. Locatie is de TU Delft, faculteit Bouwkunde.

Op het programma onder meer Dirk Bussche (Goudappel) over het professioneel
gebruik van OSM.

Inschrijven kan nog, details over programma en link naar inschrijving vind
je op http://www.osgeo.nl

Waar ik jullie voor nodig heb is de routekaart voor de bezoekers:

Het eenvoudige deel is de outdoor-route van snelweg en station(s) naar
Bouwkunde. Als iemand zin en tijd heeft om daar een mooi product van te
maken hoor ik het graag.

Uitdagender wordt het indoor deel: om onze bezoekers tijdens het event niet
kwijt te raken willen we ze een plattegrond van Bouwkunde meegeven. In
plaats van een apart tekeningetje is het natuurlijk leuk dat indoor deel ook
in OSM op te nemen!

Edward Verbree van de TU Delft  (onze mede-organisator) is daar sowieso mee
bezig, zie oa zijn input voor Maps4Society

http://wiki.tudelft.nl/bin/view/Research/M4S/WebHome

http://wiki.tudelft.nl/pub/Research/M4S/WebHome/M4S-EOI-23.pdf

Heeft iemand van jullie er concrete ervaring in OSM mee? Of voorbeelden,
uiteraard liefst NL, maar voorbeelden van andere interieurs zijn ook welkom.

En als iemand op korte termijn mee wil 3D-mappen in Delft: heel graag!

En last but-not-least: wie wil die routekaart maken?

Geo-groet,

Gert-Jan