[Dutch] FW: foutmelding QGis versie 2.0

Edward Mac Gillavry emacgillavry op hotmail.com
Di Okt 22 11:08:06 PDT 2013

Vandaag zijn de installers voor QGIS 2.0 bijgewerkt waarmee een aantal problemen zijn opgelost. Probeer het hiermee nogmaals.

http://www.qgis.org/en/site/forusers/download.html

Met vriendelijke groet,

Edward

From: pwit op milieudienst-ijmond.nl
To: dutch op lists.osgeo.org
Date: Tue, 15 Oct 2013 13:04:43 +0200
CC: adeijle op milieudienst-ijmond.nl
Subject: [Dutch] FW: foutmelding QGis versie 2.0

Ik heb op mijn laptop twee versies van QuantumGis geïnstalleerd, namelijk versie 1.8 Lisboa en versie 2.0 Dufour.
Het laden van versie 1.8 verloopt probleemloos.
Bij het laden van versie 2.0 krijg ik vrij snel de volgende foutmelding.
\Graag advies hoe dit te verhelpen.

Met vriendelijke groet,

mw. ing. P.G.M. de Wit

Milieuadviseur Externe Veiligheid

T (0251) 263 843
PWit op milieudienst-ijmond.nl
www.milieudienst-ijmond.nl

Werkdagen: ma, di en woe

DISCLAIMER:

Dit e-mailbericht is uitsluitend bedoeld voor de geadresseerde(n). Wanneer u dit e-mailbericht ontvangt, terwijl het niet aan u geadresseerd is, neem dan contact op met de verzender. Aan dit e-mailbericht en eventueel aangehechte bijlage(s) kunnen geen rechten
 worden ontleend. Indien u een elektronisch afschrift van een besluit of toezegging ontvangt, wordt ook altijd per post het officiele document aan u toegezonden. Uitsluitend het officiele document heeft juridische status. Milieudienst IJmond - Milieudienst
 Waterland.

Voor meer info over de milieudienst, bezoek http://www.milieudienst-ijmond.nl of http://www.milieudienst-waterland.nl

Een gedachte voor het milieu - is printen van deze mail echt nodig?