[Dutch] sponsorplan OSGeo.nl

Milo van der Linden milo op dogodigi.net
Ma Okt 28 16:36:33 PDT 2013

Ik had begrepen dat Just en Raymond ook al bezig waren met het uitwerken
van een sponsorplan. In hoeverre stemt dit plan daarmee overeen? Of waren
Just en Raymond betrokken bij dit plan?

Op 29 oktober 2013 00:08 schreef Jeroen Ticheler <jeroen.ticheler op geocat.net