[Dutch] WikiHouse, Zonne energie boot en de Bitcoin ATM

Marc Coevoet sintsixtus op gmail.com
Vr Feb 14 10:19:33 PST 2014

Ik begrijp dat toevoegsel "Bitcoin ATM" niet.

als het is om vals te spelen ..

Als het is om voor openbron te zijn, dan is de bitcoin misschien wel
openbron, maar het is een poging van beleggers om uit te leggen dat "als
je erin gelooft, de bitcoin geld waard is".  Transcendeer dat nu naar
... merken ...  "ze zouden van een merk een godsdienst maken, op zo'n
manier, dat je je verstand niet meer kunt gebruiken ..."

Openbron, is dat dan zeggen dat telepathie niet alleen voor beleggers
bestaat?  Bij een soort kunstenfestivalletje prepareerde ik deze tekst:

Bitcoin. Het geheime plan van wiskundigen?

Is de bitcoin gevaarlijk, „opium voor het volk“?

De bitcoin. Er zijn 21 miljoen bitcoins, en de waarde van die bitcoins
wordt niet gedekt door goud, maar ... door de waarde van alle
transacties wereldwijd.

Dus 1 bitcoin kan makkelijk 1 miljard euro waard zijn, als JIJ het
gelooft...

We gaan er beter een klucht over vertellen, zoals: ik wandelde het
zothuis binnen, met 5 munten in mijn zak, en beweerde dat ik een
werelddeel kon kopen met 1 munt.

Ocharme, hadden ze er maar 5 gemaakt, dus ... dat ware simpeler tellen ...

En dus ... financieel beheer voor alle bitcoin liefhebbers?

Nog een vraag:
Zouden bitcoins uitgevonden zijn door wiskundigen, om GRATIS te zoeken
naar ... nieuwe priemgetallen?

========
Nieuws vandaag: Bitcoin onderuit ...
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140214_00979234

Marc

--
The "Penguin" has arrived - and he's not going away - ever.
http://shortwave dot tk