[Dutch] GeoBuzz: 25 en 26 november 2014: voorstellen indienen vóór 16 mei

Gert-Jan van der Weijden gert-jan op osgeo.nl
Vr mei 9 07:44:31 PDT 2014

Hallo OSGeo-lijst,

Op 25 en 26 november vind de GeoBuzz plaats: de opvolger van het GIN-congres
oude stijl, nu georganiseerd door GIN en GeoBusiness samen. Zie
www.geobuzz.nl.

Vanuit de Stichting OSGeo.nl ben ik met de organisatie aan het verkennen of
het interessant is daar een specifieke OSGeo-hoek (of beter: middelpunt!) in
te richten, of er vanuit de verzamelde communities een presentatie en/of
workshop te verzorgen.

Ik hoor het graag als er vanuit bedrijven, onderwijs, gebruikers,
communities al ideeën zijn in die richting (presnetatie, workshop, grote
stand, kleine stand) , dan kunnen we kijken hoe we de krachten kunnen
bundelen.

Formele deadline voor het insturen  van een voorstel voor presentatie of
workshop is volgende week (16 mei), maar waarschijnlijk zit daar wel wat rek
in. De voorstellen worden eind mei / begin juni door een frisse, gevarieerde
programmacommissie (http://geobuzz.nl/programma/programmacommissie/)
beoordeeld.

Volgende week wil ik met het OSGeo.nl bestuur even kijken of we als OSgeo.nl
"iets" met de  GeoBuzz willen doen.

Met vriendelijke groet,

Gert-Jan

voorzitter OSGeo.nl