[Dutch] Open source geo successen van 2014

Gert-Jan van der Weijden - Stichting OSGeo.nl gert-jan op osgeo.nl
Ma Nov 17 13:16:02 PST 2014

hallo lijst,

Op de GeoBuzz mag ik beide dagen (25 en 26 nov) een Pecha Kucha (20 slides x
20 seconden) - geotalk houden over het open source geo landschap.

ter verhoging van de feestvreugde wil ik er wat succesvolle implementaties
uit 2014 en evt. 2013 in gooien.

Wie heeft waar met welk succes welke open source geo tooling
geïmplementeerd? En dan bedoel ik echt in de keiharde productie, geen
onderzoeksprojecten, proof(s) of concept(s) etc.

Roept u maar!

Groet,

Gert-Jan