[Dutch] addressen geocoderen

Gertjan Idema g.idema op zonnet.nl
Do Nov 27 10:00:13 PST 2014

Jacco,

Ik kende die Plug-in nog niet, maar heb hem geïnstalleerd en getest met
een csv bestand dat ik had liggen van scholen in Utrecht. Van de 110
scholen kon hij er 3 niet vinden en dat lag aan de data in het CSV
bestand (Postbus 0 etc.)
Bij mij (Ubuntu, QGis 2.6, plug-in versie 0.5.0) werkt de Plug-in dus
goed. Waar gaat het bij jou mis?

Gertjan Idema