[Dutch] FOSS4G Conferentie - Live Stream

Just van den Broecke just op justobjects.nl
Wo Sep 10 13:41:26 PDT 2014

Ja maar krijg je dan alle parallelle tracks in VLC, prima dan? In ieder
geval op https://2014.foss4g.org/live kun je kiezen uit de Keynotes
(mogelijk nu afgelopen dus stil met herhalend muziekje) maar ook uit
maar liefst 8 tracks in parallel streamed, dus je kunt zappen! Dus
alternatief is:

- kijk op https://2014.foss4g.org/schedule/sessions/
- kies je favoriete sessie
- tel 9 uur op bij aanvangstijd, onthoudt Track nummer
- ga naar https://2014.foss4g.org/live  zap naar Track nummer

Natuurlijk leuk als iemand nog een app-je of XBMC-plugin zou maken, maar
de conferentie is t/m vrijdag. Volgens mij is dit de eerste FOSS4G die
zo goed remote te volgen is! Maar erbij zijn is toch aan te raden en een
meer complete "immersed" ervaring...

groet,

Just