[Dutch] Postcodegrenzen

Hans Fast hans op webmapper.net
Ma Feb 9 09:36:59 PST 2015

wow, het balletje begint echt te rollen! leuk.

@Gert-Jan:

 > Eerst ook mijn blog maar even in het zonnetje zetten (zie
www.gisnederland.nl <http://www.gisnederland.nl>).  IK merk dat veel van
mijn overwegingen overeenstemmen
met die van Hans, dus dan moet dat wel de juiste gedachtengang zijn ;-)

Dat geldt ook andersom :-D Ik ben benieuwd naar het vervolg!

groet,

Hans