[Dutch] Bestuur 2015-2017 gezocht

Steven M. Ottens steven op minst.net
Do Feb 19 02:33:59 PST 2015

Hallo allemaal,

De stichting OSGeo.nl bestaat 21 juni al weer twee jaar. Dat betekent,
onder andere, dat de zittingstermijn van het huidige bestuur dan
afloopt. We hebben de afgelopen twee jaar al aardig wat bereikt, maar is
nog veel te doen. We zijn dan nu ook op zoek naar mensen die zich
kandidaat willen stellen voor het bestuur van 2015-2017. Iedereen die
zich wil inzetten voor de stimulering van open source software voor
geo-informatie in het Nederlandse taalgebied is welkom! Als je meer wil
weten over de werkzaamheden van het bestuur, kan je ons altijd om meer
informatie vragen.

Mocht je je kandidaat willen stellen kan je je naam aan deze wiki
toevoegen: http://wiki.osgeo.org/wiki/Nederlands/Bestuur2015 en een
mailtje naar [dutch] sturen met je motivatie.

Helaas zal ik mijzelf niet kandidaat stellen omdat ik (waarschijnlijk)
het grootste deel niet in het Nederlands taalgebied vertoef.

Namens het bestuur 2013-2015,

Steven