[Dutch] Help: Formaat van uitvoer van Georeferencer bepalen/instellen

Edward Mac Gillavry emacgillavry op hotmail.com
Do Feb 26 03:13:48 PST 2015

Zelfde hier. Kan de URLs ook niet benaderen. In de Georeferencer wordt ook een gdal-commando gegeven. Zou je die misschien kunnen inplakken? Dan zien we meteen wat er "onder water" gebeurt: dit zijn de regels die beginnen met "gdal_translate" en "gdal_warp".

Groet,

Edward