[Dutch] BOR (beheer openbare ruimte) beheren met OS bv QGIS

Peters, A. A.Peters op tynaarlo.nl
Vr Feb 27 06:48:17 PST 2015

LS

Al twee jaar ben ik fanatieke gebruiker van QGIS en doe er allerlei zaken mee met name in de openbare ruimte voor mijn werk bij de gemeente Tynaarlo. Inmiddels zijn we de BGT ook met QGIS aan het maken in SQLite (Spatial) database. Dit bevalt erg goed.

Naast het BGT project zijn wij als gemeente aan het rond kijken voor nieuw BOR pakket. Nu is vraag of er mensen zijn die ervaringen hebben met het bijhouden van BOR data met OS bijvoorbeeld QGIS met Postgres. Ben al aan het zoeken geweest maar kom niet iets tegen.

Heeft iemand ervaringen of tips!!

Met vriendelijke groet,

A ( Arne ) Peters
Team Gemeentewerken