[Dutch] QGIS en Oracle, ervaringen of budget (Richard Duivenvoorde)

Ron Wardenier GeoConsult ron op rwgc.nl
Wo Jul 1 13:33:33 PDT 2015

Hoi Richard,

Bij provincie Groningen gaan we QGIS testen en we hebben als database alleen maar een Oracle database.

Ik beloof niets over wanneer ik ervaringen kan delen maar beloof dat wel te doen via de list.

Groeten,
Ron Wardenier