[Dutch] WFS retourneert altijd nul lijnen

Richard Duivenvoorde rdmailings op duif.net
Do Jun 4 12:56:12 PDT 2015

Hi Willy,

ik wilde voorstellen om dit eens te debuggen en wilde de code eens
bekijken.... maar als je naar de fdo/osgeo website gaat, lopen de helft
van de interne linkjes dood, en ook na 10min browsen, nergens een linkje
naar een code repository ofzo...
ruikt naar een semi 'open' project: een library de wereld in geschopt en
er verder niet meer naar omgekeken? Hoewel de download links idd wel
werken.... oh en ook de sources toch gevonden:
https://trac.osgeo.org/fdo/browser/trunk
Ik weet dat Paul van Giskit iets met FDO doet (en hij is Windows dev) ik
stuur 'm je email adres

QGIS/Processing leent zich verwacht ik zeer goed voor dit soort dingen!
Mag ik eens naar Grun komen om te kijken of we dit niet met QGIS voor
elkaar kunnen krijgen? ;-)

Groetjes,

Richard Duivenvoorde