[Dutch] QGis measurement

Paul Meems p.meems op topx-group.nl
Ma Jun 8 11:33:50 PDT 2015

Bedankt Richard voor je info.

Het geeft in ieder geval aan dat projections net als datumvelden altijd een
uitdaging blijven ;)

Ik heb de shape ook in PostGIS zitten en als ik dan de perimeter opvraag is
die wel wat ik verwacht.
Vooralsnog ga ik er vanuit dat mijn shape correct is en moet ik alleen mijn
projectie nog goed zetten.

Met vriendelijke groet,

Paul Meems

*Paul Meems*Senior GIS consultant