[Dutch] QGis measurement

b.j.kobben op utwente.nl b.j.kobben op utwente.nl
Ma Jun 8 14:46:58 PDT 2015

Volgens mij is het meestal een kwestie van niet helemaal goed gebruiken
van projecties versus niet-geprojecteerde data (want: 4326 is GEEN
projectie).

Kun je ons de data van je "L" doem toekomen, ik wil er wel eens naar
kijken...

Groetjes,
Barend

--
Barend Köbben
Senior Lecturer ­ ITC-University of Twente