[Dutch] [Open Geo Groep] Re: [OSM-talk-nl] BAG en Top10NL PostGIS dumps van april 2015

Raymond Nijssen r.nijssen op terglobo.nl
Di Jun 9 23:47:41 PDT 2015

Beste Pander,

De BAG wordt beheerd door alle afzonderlijke gemeenten. Het kadaster
beheert en ontsluit de totale dataset maar verbetert geen fouten.

Fouten melden kan hier:
https://www.kadaster.nl/web/formulier/BAG-formulieren/BAG-terugmeldingsformulier.htm

Wanneer je weet in welke gemeente de openbare ruimte ligt kun je ook
direct direct contact opnemen. Mijn ervaring is dat dat beter werkt(e).

Groet,
Raymond