[Dutch] vanmiddag: gebruikersoverleg BAG

Edward Mac Gillavry emacgillavry op hotmail.com
Ma Jun 29 12:49:19 PDT 2015

Dankjewel voor de heldere uitleg van de problematiek. Maar wat is er nu "Amerikaans" aan?

From: geejee op dds.nl
To: g.idema op zonnet.nl; emacgillavry op hotmail.com
CC: dutch op lists.osgeo.org
Subject: RE: [Dutch] vanmiddag: gebruikersoverleg BAG
Date: Mon, 29 Jun 2015 21:35:21 +0200

10 punten!Naast Nijmegen  en Lelystad komt het ook voor in Zevenaar, Wijchen en naar verluidt ook in Almere.  Er is geen eenduidige (BAG-)registratie, soms het het "straatnummer" aan de straatnaam geplakt, soms wordt het straatnummer vóór het huisnummer geplakt.Beetje lastig voor met name de OOV sector, die hebben graag dat kruispunten uniek identificeerbaar zijn ("ongeval op de kruising van Zwanenveld met ZwanenveldEn zoals gertjan aangeeft: het speelt zich allemaal af in bloemkoolwijken waar oriëntatie toch al niet eenvoudig is. Nog geen eenduidige oplossing, de BAG staat allebei toe (mits in overeenstemming met straatnaam cq huisnummerbesluit).En nee, Plein 1813 in Den Haag is een ander geval ;-)  groet,  GJ Van: Gertjan Idema [mailto:g.idema op zonnet.nl]