[Dutch] kleuren kiezer

Antoine Wilbers awilbers op idds.nl
Vr Mrt 6 08:23:57 PST 2015

Ik heb nog een vraag. Heeft iemand anders ook dit probleem: als ik de kleuren kiezer gebruik en ik klik op de gewenste kleur dan gebeurt er niets. Ik kan ook niet op ok klikken of een ander venster kiezen. In feite gaat de computer als het ware hangen. Als ik echter CTRL/ALT/DEL indruk dan wordt de gekozen kleur geaccepteerd en als ik dan via ESC het opgeroepen scherm verwijder dan kan ik met de gekozen kleur verder gaan. Ik gebruik QGIS 2.6.1 en 2.8.1 onder Windows 7. Het is al omslachtig genoeg om voor verschillende kaarten grote legenda's te moeten overzetten, via CTRL/ALT/DEL is extra omslachtig.

Met vriendelijke groet,

Dhr. Dr. A.W.E. (Antoine) Wilbers
Projectleider Archeologisch Vooronderzoek

06-155 22 904

[cid:image001.jpg op 01D05832.536EBE00]

IDDS Archeologie B.V.
Kvk 28106372
Statutaire zetel Noordwijk

www.idds.nl<http://www.idds.nl/>

NOORDWIJK (Hoofdkantoor)
's-Gravendijckseweg 37
Postbus 126
2200 AC Noordwijk
T 071 - 402 85 86

VEENENDAAL
T 0318 - 69 00 22

BREDA
T 076 - 548 66 20

HOOGEVEEN
T 0528 - 72 22 29

SEVENUM
T 077 - 467 05 86

[Untitled-4.png]

Denk voor het printen van deze e-mail aan het milieu!

Disclaimer:
De informatie verzonden met dit e-mail bericht (inclusief informatie in bijlagen) is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Dit e-mail bericht bevat informatie van vertrouwelijke of persoonlijke aard. Verstrekking aan en/of gebruik door anderen is niet toegestaan. Indien u dit e-mail bericht ten onrechte ontvangt, verzoekt afzender u om afzender hiervan onmiddellijk op de hoogte te stellen en het bericht te vernietigen. Er geldt geen garantie dat gebruik van e-mail veilig is of dat gebruik van e-mail geschiedt zonder enige fout. De afzender is op geen enkele wijze aansprakelijk voor enige fout of gebrek in de inhoud van dit e-mail bericht, welke fout of gebrek kan optreden als gevolg van het gebruik van e-mail.