[Dutch] 24 mei: osgeo op geospatial world forum: publiek en podiumplaatsen

Gert-Jan van der Weijden - Stichting OSGeo.nl gert-jan op osgeo.nl
Wo Apr 27 04:23:45 PDT 2016

Hallo lijst,

Een paar jaar geleden hebben we vanuit de Nederlandstalige afdeling OSGeo.nl
2 jaar achtereen een open source geo track georganiseerd op het
internationale geocongres Geospatial World Forum (GWF). Destijds kostte
organisatie nogal wat gedoe.

Dit jaar hebben onze zuidenburen OSGeo.be de handschoen opgepakt en
verzorgen de OSGeo track op GWF 2016.

datum: 24 mei

plaats: WTC Rotterdam

Toegang is 25 euro (excl. lunch) , dus dat mag geen belemmering zijn.

Op de wiki pagina https://wiki.osgeo.org/wiki/Geospatial_World_Forum_2016
vind je het voorlopige programma.

Voor sommige onderdelen worden nog bijdragen gezocht, dus grijp die
podiumplaats!

Daarvoor kun je contact opnemen met Dirk Frigne: dirk <PUNT> frigne <AT>
geosparc <PUNT> com

(Wegens andere afspraken (Provero congres) ben ik er zelf overigens
waarschijnlijk niet bij,

maar ik wil 'm toch van harte aanbevelen!)

groet,

Gert-Jan