[Dutch] Op de fiets naar FOSS4G in Bonn!

Gert-Jan van der Weijden (OSGeo.nl) gert-jan op osgeo.nl
Ma Jun 6 11:11:57 PDT 2016

Hallo sportievelingen,

Een dik half jaar gelden opperde Bart vd Eijnden al om vanuit NL op de
fiets naar de  -daar moet je bij zijn!_ FOSS4G conferentie in Bonn te
reizen.
Ik heb toen geprobeerd daar overheen te toepen door een bootreisje langs
de Rijn, Rijn, Rijn voor te stellen, maar dat blijkt een zeer ksotbare
aangelegenheid.

"La petite reine" gaat dus het vervoermiddel worden!

Wie heeft daar interesse in,
wie gaat welke dagen (alleen de conference zelf 24-26 aug, of ook
workshops vooraf en/of codesprints achteraf?),
wie weet er een leuke plek voor een stop-over (ruwweg ergens in Midden-
of Zuid-Limburg:  zeg ik als Amsterdammer)
wie wil dit organiseren?

Laat u horen!

groet,

Gert-Jan