[Dutch] Op de fiets naar FOSS4G in Bonn!

deduikertjes deduikertjes op xs4all.nl
Vr Jun 10 02:55:02 PDT 2016

Beste Bart,

Het zou leuk zijn als je mee kan.

Precieze programma en fietssnelheid bepalen we met elkaar. Laten we maar
eens zien wie er allemaal mee willen.

Volgens mij hebben we nu als deelnemers:
(Bart),
Gert-Jan,
Marco

Da's nog niet veel ... Zijn er tegenwoordig zo weinig fietsers onder de
geo's? Ik meen me toch te herinneren dat dat anders was. Wellicht in die
tijd dat de schepen van hout en de mannen van staal waren?

Vriendelijke groet, MArco