[Dutch] BAG geometrie ophalen obv adres

Raymond Nijssen r.nijssen op terglobo.nl
Wo Jun 15 04:04:19 PDT 2016

Hoi Paul,

De geocoder geeft je o.a. een xy terug in de xml. Kun je die in een
cql-filter meesturen naar de WFS met bag-panden?

ongeveer zo:

cql_filter=INTERSECT(the_geom,%20POINT%20(-74.817265%2040.5296504))

Dan krijg je waarschijnlijk een paar panden met verschillende statussen,
en moet je nog even de actuele nemen.

Heb het niet geprobeerd maar zou in theorie moeten lukken.

Succes!

Raymond