[Dutch] Bestuurlijke grenzen 2016

Gert-Jan van der Weijden (osgeo.nl) gert-jan op osgeo.nl
Di Mrt 1 07:54:49 PST 2016

Hoi Mark,

Op ziin vroegst halverwege maart, hoorde ik.

Dus ik ga voor mijn toepassing (geozet!) voorlopig aan de gang met de grenzen
uit OSM. (door Sebastic obv de woonplaatsgrenzen uit de BAG geconstrueerd)

groet,

Gert-Jan

> On Mar 1 2016, at 3:31 pm, Mark Prins <mc.prins op gmail.com> wrote:

> Begin januari zijn er even wat berichten gewisseld hier over updated
bestuurlijk grenzen, maar de "Bestuurlijke Grenzen Actueel"
<https://www.pdok.nl/nl/producten/pdok-downloads/basis-registratie-kadaster
/bestuurlijke-grenzen-actueel>
biedt, hoewel de naam anders zou doen vermoeden, slechts de verouderde
2015 grenzen.