[Dutch] Aankondiging mini-seminar RD en Open Source Software

Frank Steggink frank op steggink.it
Wo Okt 12 12:19:12 PDT 2016

Hoi, een kleine update. A.s. dinsdag, 18 oktober, geef ik het aantal
mensen door aan Dudok. Je kunt je aanmelden t/m dinsdag 18:00 uur.

Met vriendelijke groet,

Frank Steggink

--
Steggink Geo-ICT