[Dutch] update osgeo.nl dag 22 nove

Gert-Jan van der Weijden - Stichting OSGeo.nl gert-jan op osgeo.nl
Vr Okt 28 14:05:05 PDT 2016

Hallo allemaal,

Even een round-up voor de acties voor de osgeo.nl dag van 22 nov op de
geobuzz

- het programma is rond, alle slots zijn gevuld (zie de wiki:
https://wiki.osgeo.org/wiki/OSGeo.nl_dag_2016)

- pakweg 2/3 van de programma-info is verstuurd naar Geobuzz, de rest volgt
volgende week woensdag

- onze eigen site is door Ron wardenier al bijgewerkt:
https://osgeo.nl/2016/10/22-november-5e-osgeo-nl-dag-op-een-rij/

- de geobuzz website is even nagelopen op de juiste vermelding van de naam
osgeo.nl, dat is direct aangepast door Sanne (van Sense bv/GeoBuzz)

- Raymond heeft binnen loopafstand van congrescentrum 1931 in 's Bosch
ruimte om spulletjes op te slaan?

Er zijn handjes nodig voor de volgende zaken:

- er staan nog vacatures open voor verslaglegging met foto / video / pen &
papier.

- ideeën en uitvoering voor aankleding van onze zaal zijn zeer welkom. Alles
is bespreekbaar!

- we  zoeken nog een liefhebber die als spreekstalmeester het osgeo.nl
programma aan elkaar wil praten

- we hebben voor minstens 1 spreker audio nodig: wie heeft een geluidssetje
dat-ie mee kan nemen?

- de rollbanner en onze banier liggen bij mij in A'dam; als iemand die per
auto vanuit A'dam mee kan nmen naar 's Bosch: heel graag (ik reis zelf de
avond van tevoren al naar een klooster in Den Bosch af)

- iemand die een presentje voor de sprekers regelt (uiteraard te bekostigen
door de stichting osgeo.nl)

- iemand die de 25 minuten "lightning talks" bij elkaar kan harken

- iemand die de media de komende 3 weken kan bestoken met ons programma

Ergo: er zijn wat taakjes die werkelijk iedere bezoeker op zich kan nemen,
zonder dat je kennis van Java of C++ moet hebben.

En daarbij natuurlijk liever een "ik zorg dat zussemezo wordt geregeld" (in
plaats van:  "ik wil wel helpen om
").

Groet!

Gert-Jan