[Dutch] QGIS ministand op GeoBuzz?

Erik Meerburg erik op geo-academie.nl
Ma Okt 31 12:58:29 PDT 2016

Dutchers,

Ik overweeg om een ministand voor QGIS te reserveren, voor beide dagen
van de GeoBuzz (bij wijze van sponsoring voor het QGIS project in
Nederland). Het zou dan moeten gaan om standje 107, direct na de ingang
en behoorlijk dicht bij de OSGeoNL zaal, en naast de Geo Academie
ministand. Maar... dan is het wel nodig dat er wat meer mensen bij
betrokken worden: er is standbemensing nodig, wat mooie dingen die met
QGIS zijn gemaakt (opentopo, JW?), misschien wat plug-in makers die wat
kunnen laten zien, nog wat extra aankleding, stickers, dat soort dingen.

Het spreekt voor zich dat ik het leuk vind aandacht te geven aan de
trainingen die de Geo Academie aanbiedt. En als de stand te leeg is kan
ik ook weer zo'n elevated map neerleggen, of een postertje afdrukken,
maar het moet wel een communityfeestje zijn, niet een Erik-feestje. En
het zou ook mooi zijn als we daar iets kunnen neerleggen over een QGIS
gebruikersdag... volgens mij wordt het daar wel tijd voor.

Kortom, open vraag: wie zou er wat kunnen bieden om deze stand tot leven
te wekken?

Erik.