[Dutch] Hacking for Sustainability

Paul Meems p.meems op topx-group.nl
Di Sep 6 00:23:54 PDT 2016

Jammer genoeg staat mijn planning het niet toe om komende donderdag naar
Den Haag te gaan.

Wie zit er achter de Bestrijdingsmiddelen API?
Ik wil graag met hem/haar in contact komen.

Met vriendelijke groet,

Paul

[image: TopX Geo-ICT] <http://www.topx-geo-ict.nl>

Paul Meems
Senior GIS consultant
06-53989481

Wij bieden ondersteuning voor MapWindow GIS <http://www.mapwindow.org/>

Download the latest MapWinGIS mapping engine.
<https://github.com/MapWindow/MapWinGIS/releases>

Download the latest MapWindow 5 open source desktop application.
<https://github.com/MapWindow/MapWindow5/releases>