[Dutch] Open Workshop CesiumJS TU Delft

Do Sep 15 07:04:54 PDT 2016

Beste Mensen,

De workshop op 27/28 sept Delft zat vol maar er zijn een aantal
afmeldingen. Namens Jantien (Cc:) geef ik door, bij haar opgeven:

"We hebben enkele afmeldingen en daarom nog 2 tot 3 plaatsen vrij.
Het motto: wie het eerst komt...
De link naar de workshop: https://3d.bk.tudelft.nl/events/3dvis2016".

Hartelijke groet,

--Just