[Dutch] crs notaties 4326/lonlat

Erik Meerburg erik op geo-academie.nl
Ma Apr 10 01:37:45 PDT 2017

Richard,

Naar aanleiding van de andere antwoorden op deze vraag zou je het iets
anders kunnen formuleren: zeemannen in de 17e eeuw gebruikten die
GMS-notatie, plus een aantal hedendaagse archaïsche instituten die om
onduidelijke cq duistere redenen vasthouden aan de Gouden Eeuw notatie.

Dat duister past wel aardig bij de mijnbouw, maar waarom het
antenneregister dit zou willen snap ik echt niet. Ik kan alleen /hang
naar het verleden/ of /onkunde /als serieuze argumenten bedenken.

Erik (ontaarde geodeet).