[Dutch] QGIS gebruikersdag, oproep voor sprekers

Erik Meerburg erik op geo-academie.nl
Di Dec 5 23:54:27 PST 2017

Beste Dutchers,

Op 31 januari organiseren Hans vander Kwast en ik de eerste QGIS
gebruikersmiddag. En daarvoor zijn we nog op zoek naar een aantal
gebruikersverhalen. Het idee dat we hebben is dat we in de middag vooral
de gebruiker aan het woord laten, die laat zien wat zij/hij met QGIS
heeft gedaan. Dat kan zijn dat er een werkproces heel mooi mee wordt
ondersteund, of dat er een plugin is ontwikkeld om dat te doen, of dat
QGIS op een verrassende manier is gebruikt... maar in ieder geval is het
idee dat het inspirerend werkt, en dat het kopieerbaar is naar andere
gebruikers: delen is vermenigvuldigen!

Ben (of ken) je iemand die een interessant verhaal heeft, geef het door!
Dat mag naar mij, naar Hans, of naar de groep. We willen korte
presentaties, in principe <15 minuten.

Overigens: we doen twee prarallelle tracks: een in het Nederlands, en
een in het Engels (we zijn te gast bij een internationaal
opleidingsinstituut, het IHE). Hans is de trekker van de Engelse track,
ik doe de Nederlandse. Maar we houden het wel bij elkaar hoor ;-)

*Kortom: als je een leuk QGIS verhaal hebt: meld het aan!*

Als deelnemers kan je je ook al aanmelden*:
https://www.eventbrite.nl/e/tickets-qgis-gebruikersdag-39826426915?aff=es2
*

Groet,
Erik.