[Dutch] QGIS gebruikersdag, oproep voor sprekers

Ma Dec 18 03:15:10 PST 2017

Ik kan evt iets vertellen over eerste ervaringen met QGIS Server: QGIS
BGT Project van Jan-Willem v Aalst als WMS via QGIS Server in Docker en
die zelf weer (incl GFI) in QGIS tonen (zie att.). Kijk maar: denk
voorrang aan "echte" QGIS (Client) gebruikers. Groet, Just