[Dutch] Even snuffelen

Za Feb 11 04:01:05 PST 2017

Beste Ynte,

Ja welkom hier! Om op de hoogte te blijven kun je de OSGeo.nl website
volgen: https://osgeo.nl en de OSGeoNL Meetup https://www.meetup.com/OSGeoNL

Ik zie dat je een aantal mooie open source projecten gericht op NL hebt
op https://github.com/geoloep.

Met vriendelijke groet,

--Just

Just van den Broecke