[Dutch] OpenTopo kaarten voor gebruik in OpenCPN scheepvaartnavigatie

Jan-Willem van Aalst info op imergis.nl
Wo Feb 15 00:23:29 PST 2017

Beste André,

Ik zet je vraag ook even door naar het osgeo forum.

 <http://www.map5.nl/> www.map5.nl biedt de OpenTopo kaarten ook in andere
projecties aan. En dan haarscherp. Je zou eens contact kunnen opnemen met de
maker/beheerder van  <http://map5.nl/> map5.nl, Just van den Broecke.

Groeten,

Jan-Willem van Aalst

Op 14 februari 2017 om 17:19 schreef < <mailto:molenaar.andre op gmail.com>