[Dutch] Laadpalen bestand

Richard Duivenvoorde rdmailings op duif.net
Za Nov 25 06:30:44 PST 2017

Probleem met al die 'kaarten' zoals van Localfocus, Over Morgen etc etc,
is dat ze nogal op hun data (=assets volgens hen) zitten.
Maar updaten, ho maar :-(
Geen net terugmelding systeem oid...

Vandaar ook mijn streven om het in OSM te krijgen, op die manier
democratiseren we de laadpalen weer ;-)

Als iemand dus recente data heeft: graag. We (als in OSM) kunnen dit evt
zelf wel updaten.

Groet,

Richard