[Dutch] Correctie shapefile gemeentegrenzen 2018

Jan-Willem van Aalst info op imergis.nl
Do Jan 11 10:23:09 PST 2018

Beste allen,

In mijn shape van gemeentegrenzen 2018 bleek nog een fout te zitten.

Metatopos.eu (mijn bron) had nog niet verwerkt dat de reeds lang geplande en
betwiste gemeentegrenscorrectie tussen Hellevoetsluis en Nissewaard toch was
doorgegaan per 1-1-2018.

De shapefile is nu gecorrigeerd, en kun je downloaden vanaf de bekende plek:

http://www.imergis.nl/asp/47.asp

Mijn contactpersoon bij het Kadaster heeft aangegeven dat nog niet bekend is
per wanneer de officiƫle bestuurlijke grenzen 2018 beschikbaar komen op
PDOK. In de praktijk is dat zo medio februari.

Met hartelijke groet,

Jan-Willem van Aalst

 <mailto:jw op imergis.nl> jw op imergis.nl