[Dutch] foss4gnl

geejee op dds.nl geejee op dds.nl
Do Mrt 8 00:23:17 PST 2018

Ik heb ooit het woest plan gehad dit op een vrolijke locatie (club
Roest) aan een Amsterdamse stadsstrand bij mij thuis om de hoek te doen.
Dat bleek qua praktische logistieke mogelijkheden onhaalbaar, en daarmee
is die optie afgeschreven.

Ik ga nog een andere optie in A'dam Centrum verkennen, maar dat is
slechts een 10% kans dat dat wat wordt, dus reken daar nie top.
Overigens heb ik geen ambitie om er zelf dit jaar inhoudelijk hard aan
te sleuren, de open politiek gaat even voor de open geo  ;-)

groet,

Gert-Jan