[Dutch] foss4gnl

Erik Meerburg erik op geo-academie.nl
Do Mrt 8 03:12:52 PST 2018

Datalab zou ook een hele leuke zijn voor een QGIS gebruikersdag... of
voor volgend jaar de FOSS4GNL :-).

Maar voor deze zomer staat de Aeres Hogeschool in Almere als locatie
gepland. Op 11 juli de conferentie, 10 juli kijken we of we een
workshopdag kunnen organiseren.

Komende week doen we een skype (of andere communcatietool) voor verdere
invulling. Het organisatiecomité is nog niet helemaal rond, dus als
iemand mee wil helpen, graag! Doe even een berichtje, dan nodig ik je
ook uit voor de skypesessie. Ik denk dat het dinsdag of donderdag wordt
(ik ga de rest even vragen) om 20:30.

Groeten vanuit de FOSS4GUK ;-)

Erik.

Erik Meerburg
Directeur Geo Academie
(06) 2816 7631
erik op geo-academie.nl

/6 april start Vakopleiding GIS op GeoFort
In 20 vrijdagen écht GIS leren/