[Dutch] foss4gnl

Vr Mrt 9 04:37:58 PST 2018

Beste Paul,

Ja, het org committee is al druk bezig. In kort:

Datum FOSS4GNL: 11 juli 2018 (10 juli evt workshops)
Plaats: Aeres Geo Media en Design HBO Almere (goed bereikbaar NS)

Volledig schema, met abstract deadlines etc volgt.
Betrokkenen op dit moment: Erik Meerburg, Kees Jansen (Aeres en GIN),
Rob van Loon (Ordina), Baukje (WebMapper en Aeres) en bestuur OSGeo.nl.
Zij hebben nog veel meer vrijwilligers nodig: programma cie, logistiek,
communicatie (website etc).

Allen: laat hier of direct aan Erik Meerburg (Cc:) weten als je wilt
meehelpen. Vele handen maken...

Met vriendelijke groet,

--Just