[Dutch] 29 mei: bijeenkomst open source geo-viewers in Utrecht

Paul van Genuchten paul.vangenuchten op geocat.net
Do mei 17 05:09:44 PDT 2018

Ha Edward, ik vrees dat ik die dag niet kan, ik heb wel een suggestie, op Fossgis Bonn een presentatie gezien van https://github.com/meggsimum/wegue <https://github.com/meggsimum/wegue> en daarna zelf wat mee gespeeld. Werkte erg lekker voor me om een uitbreiding op te schrijven (een csw search https://github.com/GeoCat/wegue/tree/searchwin <https://github.com/GeoCat/wegue/tree/searchwin>).