[Dutch] Botsende feestjes? Maptime summercamp vs FOSS4G Dar es Salaam

Erik Meerburg erik op geo-academie.nl
Wo mei 30 04:31:03 PDT 2018

Beste mensen,

Eind augustus is de FOSS4G in Dar es Salaam. Ik was origineel van plan die kant uit te gaan, maar het past toch allemaal net slecht. Nu hebben Niene (Webmapper, Maptime Utrecht & Amsterdam) en ik het idee opgevat om een thuisblijversfeestje te organiseren: een maptime summercamp op GeoFort, van donderdag 30 augustus t/m zondag 2 september (met primitieve kampeerovernachtingsmogelijkheid). Maar we willen dat natuurlijk niet doen als iedereen in Dar zit. Kortom, even een kleine peiling… wie zou wél naar Maptime summercamp willen maar kan dan niet omdat hij/zij dan al bij de FOSS4G in Dar zit? Of vind je dit juist uitstekend bij wijze van thuisblijverfeestje?

Erik Meerburg
Directeur Geo Academie
(06)  2816 7631
erik op geo-academie.nl

10-11 juli wordt de FOSS4GNL 2018 gehouden.

De Geo Academie is er natuurlijk bij in Almere!