Re: [es_norte] Próxima convocatoria en Vigo

Nacho Uve nachouve en gmail.com
Jue Ene 27 04:47:54 EST 2011

En Vigo hai algunha empresa grandeciña que pode que poida ceder instalacións
ese dia e que traballa con FLOSS e temas xeográficos. Creo que non está
representada no geoinquietos, pero quizáis se pode intentar liar.

¿Cómo o vedes?

Saúdos!