[es_norte] Taller de ikiMap

Alejandro Lamas a.lamas en sixtema.es
Vie Ene 6 05:10:01 EST 2012

 Bos días.

De momento non temos pechado o do sitio. A ver se o luns desde CartoLab nos
confirman algo.

De tódolos xeitos, grazas polo teu ofrecemento, Xurrxo.

Un saúdo e espero que os Reis fosen xenerosos con todos :-)

Alejandro Lamas Pérez (a.lamas en sixtema.es)
Tel. 981574724 - 695193463
Edif. Area Central, 1ª planta, L 25-J (Fontiñas)
15707 Santiago de Compostela
www.sixtema.es | www.ikimap.com