[es_norte] Fwd: [Portugal] OpenStreetMap Party no próximo dia 11 de Julho no Porto

Pablo Belay Fernández pbelay en gmail.com
Mie Jul 8 08:16:57 PDT 2015

Boas,
estaba mirando a ligazón que envias pero non teño moi claro cales son os
horarios. Non os sabras por casualidade? Sería ida e volta no mesmo día?

Saúdos.
Pablo Belay