[OSGeo Suomi] OSGeo hallitusnimitykset ?

Ari Jolma ari.jolma at gmail.com
Fri Aug 13 09:37:20 EDT 2010

Hei,

En ole jatkamassa OSGeon hallituksessa - kukaan ei ottanut yhteyttä
ehdollepanon merkeissä ja toisaalta minusta on hyvä että hallituksessa
on vaihtuvuutta ja ehkä oma tämänhetkinen panokseni siihen hommaan tuli
annettua. Hallitukseen on muuten helppo viedä asioita vaikkei siinä
olisikaan, kyse on vain omasta aktiivisuudesta. Paljon käytännön töistä
ja päätöksistä tehdään muuten työryhmissä ja hallitus vain siunaa ne ja
koittaa luoda jotain ylätason strategiaa.

Meidän voisi olla hyvä Suomessa koittaa hieman aktivoitua tämän oman
maaosaston suhteen.

Onkohan ketään muita muuten lähdössä Barcelonaan? Itse olen siellä koko
viikon.

Ari